Sector Woonzaken

Live chat service kan in de sector woonzaken een aanvullende waarde zijn. Live chat is in deze sector ook erg populair. Binnen deze sector wordt de live chat vaak gebruikt om vragen te stellen over de verschillende producten die aanwezig zijn op de website. Denk hierbij aan formaten, voorraad en levertijd. Door het toevoegen van een live chat kan de dienstverlenging binnen de sector woonzaken aanzienlijk verbeteren, wordt het bedrijf ontlast van e-mails en telefonische vragen. De live chat van Chatkracht is 7 dagen per week, 72 uur totaal beschikbaar en wordt de chat binnen 30 seconden opgepakt.  

Als bedrijf is Chatkracht richting zijn klanten transparant, persoonlijk en betrokken. Elke chat die binnenkomt wordt, indien de organisatie dit wenst, doorgestuurd naar het bedrijf zelf. Hierdoor hebben zij alles inzichtelijk. Dit kan er voor zorgen dat de organisatie inzichtelijk krijgt wat er eventueel op de website verbeterd kan worden. Denk onder andere aan de vele vragen die binnen komen. Hoe kan een bedrijf er voor zorgen dat dit minder wordt? Naast het inzichtelijk krijgen van de chats die binnen komen, krijgt het bedrijf ook warme leads binnen. Hier hoeft het bedrijf alleen maar op te anticiperen en ze halen een sale binnen. Dit zonder verder enige moeite te hoeven doen om de vraag of wens te achterhalen.  

Indien de organisatie er voor kiest om een live chat service te integreren op de desbetreffende website stuurt Chatkracht eerst een kenniscentrum toe. Dit zodat de chatspecialisten een goed overzicht hebben van alle informatie. In het kenniscentrum staat onder andere hoe ze om moeten gaan met bijvoorbeeld klachten, vragen over sollicitaties of voorraad. De chatspecialisten weten hierdoor meer aan het bedrijf en hoeven minder snel terug te vallen op contactgegevens. Chats waar de chatspecialiste niet uitkomt worden doorgestuurd. Het bedrijf kan weer op deze e-mail reageren met feedback of extra informatie. Hierdoor kan het kenniscentrum weer aangevuld worden en worden binnen komende chats steeds beter beantwoord. 

Live chat is een optie die het bedrijf kan verlichten van alle algemene vragen. Chatkracht vindt hierom live chat een toegevoegde waarden binnen de woonzaken sector. Bedrijven kunnen zich beter op de andere dingen focussen en hoeven alleen de warme leads die binnenkomen te beantwoorden. Hierdoor stijgt de omzet zonder dat zij er iets extra’s voor hoeven te doen! 

Geef een reactie